22 באוגוסט 2009

יש נחת מהחברים בשירות לקוחות - כל הכבוד

מורן שלום,

אני מודה לך על התשובה המהירה.

אני חייב לציין שבשנה האחרונה השתמשתי רבות בשירותי 10ביס ואני חייב לציין שהשירות שלכם מצוין!

הייתי סוג של "רכז" הזמנות במשרד (אני לא איזה פקיד משועמם...) והבאתי את כל חבריי להזמין דרכי ובמרוכז דרך האתר וזו הייתה חווית שירות נהדרת - חסכון בזמן ומאמץ.

גם בצ'אט וגם בטלפון אתם תמיד זמינים ונוטלים אחריות שזהו אות ומופת לנותני שירות בישראל.

תודה, רוני

___________________

You (10BIS) are getting amazing compliments here…Naama is in love with 10BIS

__________________

ישבתי בבית מורעבת והאתר שלכם הציל אותי כי הוא באמת מרכז את כל המסעדות שיש באפשרותם לעשות משלוחים, ואפשר גם לראות את התפריט, מחירים וכו'… במקום לחפש בספר טלפונים מקומות שעושים משלוחים…
אחלה אתר… עכשיו אני רק מקווה שהמסעדה שהזמנתי דרכה גם תעמוד בציפיות

_________________

אתר מצוין..יחס ללקוחות מושלם הכל מגיע כמו שצריך בהזמנה מזל שיש אתר כזה ושירות כזה

_________________

אתר מצויין. מאוד נוח לשימוש. גם שירות הלקוחות ברמה גבוהה

_________________

שירות לקוחות יעיל ומהיר. יודעים לעבוד עם אנשים רעבים…

_________________

עלי לציין כי בכל פניה נעניתי ביעילות מרבית ותוך מתן פתרון מצויין לכל עניין שעלה.

________________

סחטיין, בזכותכם אני לא רעב

________________

קל להזמין, כתוב ברור ויעיל, כמה קליקים במחשב ואחרי חצי שעה אוכלים, בלי להמתין על הקו, יופי של יוזמה וביצוע

_______________

כל הכבוד לשירות הלקוחות

______________

תודה שאתם קיימים