10 בפברואר 2011

ראיון עם האנשים שמאחורי הכוכבים

קרה לכם שהתלבטתם בין שתי מנות ובסוף הזמנתם מנה שאחר כך קראתם עליה ביקורות שליליות? (וברור שהמנה שלא הזמנתם היא המנה המומלצת של המסעדה) או אולי יצא שישבתם בעבודה בשעות הבוקר המאוחרות, גלשתם בין המסעדות השונות באתר של תן ביס ונתקלתם בתגובה שגרמה לכם לגחך בקול רם או אולי להתעצבן שלכלכו על המסעדה האהובה עליכם?
גם אתם פעם תהיתם מיהם הפרצופים שמאחורי הביקורת השונות?

הפעם החלטתי לראיין את העם היושב במשרד ומזמין משלוח דרך האתר של תן ביס, הנה השאלות הנוקבות שנשאלו המבקרים המומחים של תן ביס אותם אנשים שמשקיעים ורושמים כל פעם משוב מבלי שקיבלו עד עכשיו את הכבוד הראוי להם.

הפוסט הזה חושף לראשונה מיהם כותבי המשובים המיומנים והוותיקים, למה הם ממשיכים לכתוב, מה המסעדה האהובה ומה קורה כשהם מגלים מסעדה חדשה באזור.. נא לקרוא עד הסוף ולמלא משוב.. עליהם.

זה שמזמין כל יום

יובל באר-אבן, בן 28 עובד ב'אי.בי.אי שירותי בורסה', כבר שנה מזמין משלוחים כמעט כל יום.
רזומה:
102 תגובות.
מתי אתה רושם תגובות:
אני אכתוב תגובה רק כשאדע שהיא תועיל לאחרים להחליט אם להזמין או להתרחק מהמסעדה.
מסתכל על משובים של אחרים לפני שמזמין במסעדה חדשה? בהחלט, תמיד.
למה אתה מעדיף להזמין דרך האתר?
הממשק שלו נוח וזה הרבה יותר פשוט כשכל התפריטים מולי, כל הפרטים על המסעדה מול העיניים.
יש משלוח שקיבלת או ביקורת שנתת שזכורים לך במיוחד?
כן, היה איזה משלוח שאני ועוד כמה חבר'ה מהעבודה הזמנו ארוחת המבורגר בבוקר והופתענו לקבל אותה כבר ב-10:30 בבוקר...
על איזו מסעדה אתה הכי ממליץ? זה משתנה מתקופה לתקופה, כרגע אני מרוצה מאוד מהרונסון זו מסעדה חדשה שנותנת תמורה טובה ביחס למחיר!
מנה אהובה: אוהב מאוד את הסלט המקסיקני עם נתחי עוף ממסעדת צ'יקילילה
ההזמנה האחרונה:
היום





זו שמכירה את כל המסעדות ברדיוס של המשרד

בת-חן פוקס 30 עובדת ברייסאט אנטנה סיסטמס ישראל בע"מ, משתמשת באתר של תן ביס כבר 3 שנים.
ברזומה:
82 תגובות
מתי את רושמת תגובות:
כשאני רוצה להמליץ לאנשים לאכול במקומות טובים, זולים ואיכותיים.
מסתכלת על משובים של אחרים לפני שמזמינה במסעדה חדשה? לא, אני מכירה את המסעדות באזור מניסיון אישי שלי.
למה אתה מעדיף להזמין דרך האתר?
אני משלבת גם הזמנה דרך האתר הזמנה בטלפון, תלוי באיזו שעה אני מזמינה ומאיזה מקום.
יש משלוח שקיבלת או ביקורת שנתת שזכורים לך במיוחד?
קפה ג'ו עובדים עם המשרד שלי באופן מעולה, הם תמיד נחמדים אלינו והולכים לקראתנו, למשל כשעשינו פעם אחת הזמנה דחופה דרך הטלפון- האחראי הגיע אלינו תוך מספר דקות עם האוכל.
על איזו מסעדה את הכי ממליצה? יש כמה מומלצות באזור - רולדין, המבורג, חומוס וייצמן וכמובן קפה ג'ו.
מנה אהובה: המבורג של המבורג
ההזמנה האחרונה:
מתישהו השבוע לא זוכרת בדיוק..




זה עם הכי הרבה תגובות

בנימין קלומפס בן 28 עובד בתחום המחשבים באזור הרצליה ומזמין משלוחים כבר שנתיים מתן ביס.
רזומה:
262 תגובות מפורטות
מתי אתה רושם תגובות: כשיש לשבח מסעדה או כשהתאכזבתי ממסעדה.
מסתכל על משובים של אחרים לפני שמזמין במסעדה חדשה?
כן, למרות שזה מאוד בעייתי- כי יש כאלה שלא משנה מה הם כותבים הם משאירים 5 כוכבים – גם אם הם רצו לדרג רק בכוכב אחד.. לפי דעתי צריך לתת לאנשים "מנוסים" יותר אפשרויות. אני גם מקווה שהמסעדות יתחילו לקחת ברצינות את מה שהלקוחות כותבים, צריך לגרום להם לשים לב כי לפעמים הם מתעלמים מבקשות ונותנים שירות לא טוב.
למה אתה מעדיף להזמין דרך האתר?
אני בעיקר מזמין אוכל בעבודה אז הרבה יותר מהיר ונוח להזמין דרך האתר.
יש משלוח שקיבלת או ביקורת שנתת שזכורים לך במיוחד? כן. אחד טוב ואחד רע.. הראשון כשהזמנתי מפיצה האט בנתניה ובשעה 13:00 התקשרתי לברר איפה המשלוח והאחראית התווכחה איתי בלי בושה! לעומת זאת אני רוצה לשבח את בית הפנקייק בביתן אהרון על האוכל הטעים, והטרי , הם גם נותנים שירות טוב ועושים מה שמבקשים - למשל ביקשתי תוספת פטריות לחומוס ודאגו לזה למרות שזה לא אמור להיות במנה המקורית.
על איזו מסעדה אתה הכי ממליץ? כמו שאמרתי, בית הפנקייק בביתן אהרון
מנה אהובה: כל העסקיות שלהם ב-35 ש"ח וגם הפנקייקים טובים.
ההזמנה האחרונה:
את העסקית של בית הפנקייק, הזמנתי קבב עם פירה, סלטים, חומוס ופיתה וכל זה ב 35 ₪.




זו שמקווה שהמשוב ישפר את השירות

ליאת תגר בת 28 עובדת באבטחת מידע ומזמינה שנה וחודשיים דרך תן ביס.

רזומה: 106 תגובות
מתי את רושמת תגובות:
באפן כללי אני חושבת שהנושא של דירוג השירות הוא דבר מאוד חשוב ויכול לעודד בעלי מסעדות רבים לשפר את השירות שהם נותנים ללקוחות תן ביס. באיביי למשל זה עובד מעולה. הרבה בתי עסק כותבים שחשוב להם מאוד לשמור על הציון הגבוה הניתן להם מלקוחותיהם ולכן מבקשים מהלקוחות לפנות אליהם אם יש בעיה במוצר ולא לתת ציון גרוע. זה מראה כמה הדירוג יכול להשפיע על רמת השירות. דירוג זה הכוח של הלקוח.
מסתכלת על משובים של אחרים לפני שמזמינה במסעדה חדשה?
כן, כמובן שעדיף לקבל המלצות מחברים אבל אם אין אז אני מסתכלת על ההמלצות של אנשים אחרים וזה עוזר.
למה אתה מעדיף להזמין דרך האתר? מהאתר זה נוח ומהיר יותר -מבחינת השקעת זמן בהזמנה וגם המחירים בדרך כלל טובים יותר.
יש משלוח שקיבלת או ביקורת שנתת שזכורים לך במיוחד? בפעמיים הראשונות שניסיתי להזמין ממסעדת מסוימת (השם שמור במערכת) שכחו אותי אבל אז עוד לא הייתי רושמת ביקורות. הפסקתי להזמין מהם והיום אני שוב מזמינה לפעמים, עכשיו האוכל מגיע והוא בדרך כלל גם מאוד טעים.
על איזו מסעדה אתה הכי ממליץ? יש כמה: המסעדה היהודית, פקין, דניאלה וכשלא לחוצים בזמן אז גם בהיצירה, פתח תקווה יש אוכל מאוד טעים.
מנה אהובה: אין משהו ספציפי. אכלתי היום עוף קורמה של טנדורי ומאוד נהניתי.
ההזמנה האחרונה: היום בבוקר



זה שמזמין רק ממסעדות עם הרבה תגובות


יודן טאובר, בן 24 עובד
VisionMap, רמת גן, לקוח של תן ביס כבר שנה.
רזומה:
119 תגובות
מתי אתה רושם תגובות:
אני כותב תגובות מכיוון שהתגובות של משתמשים אחרים הן גורם משמעותי בשבילי לבחור או לפסול מסעדה. אני מניח שמשתמשים אחרים נעזרים בתגובות שלי ובגלל זה אני משתדל לכתוב תגובה בכל פעם שאני משתמש בכרטיס תן ביס, בין אם באתר או בישיבה במסעדה. מן הסתם, כשהמסעדה טובה במיוחד או גרועה במיוחד יש לי מוטיבציה כפולה לכתוב תגובה!
מסתכל על משובים של אחרים לפני שמזמין במסעדה חדשה? תמיד. אני גם נמנע מלהזמין ממסעדה שעדיין אין לה מספיק תגובות.
למה אתה מעדיף להזמין דרך האתר?
כמו הרבה דברים אחרים, גם הזמנות באינטרנט תמיד הרבה יותר נוחות מאשר בטלפון – אני יכול לקחת את הזמן, לקרוא ביקורות וכמובן לא צריך להפריע לאנשים אחרים במשרד עם שיחות טלפון רועשות.
יש משלוח שקיבלת או ביקורת שנתת שזכורים לך במיוחד?
לא ממש.
על איזו מסעדה אתה הכי ממליץ? אני אוהב להזמין מ-"סושי גרין" בת"א , לטעמי הסושי שלהם הוא היחיד שיוצא טוב במשלוחים.
מנה אהובה: קומבינציה ד' בסושי גרין
ההזמנה האחרונה:
לפני כמה ימים, הזמנתי מרק בטטה מ-"בר בריאות", כשחיפשתי מנה ראשונה מעניינת.





אלו היו רק חמישה כותבים נבחרים, אתם מזומנים להצטרף למאגר כותבי המשובים שהולך וגדל – זה פשוט וזה קל וזה עוזר להרבה לקוחות אחרים, אז למה לא בעצם?