2 בינואר 2014

והפעם יש גם שיעור היסטוריה חשוב לכל מי שרוצה לקרוא לעצמו בן תרבות.

בואו נדבר על הפיל בחדר. רבים שואלים אותי, דניאל, הדירוג שלך הוא חשוב יותר מנילסן והליגה האנגלית ביחד, העשיריה הראשונה שלך היא חשובה יותר מה-OECD ומה-G8 ואנחנו אוהבים אותך כמו שמעולם לא אהבנו קו-וורקר, כי איבדנו תקווה בבני האדם עד שבאת עם עינייך הכחולות ושיערך מזכיר לנו את מלחמת המפרץ במפרציו הגדולים.
אז קודם כל תודה, אני מעריך את המחמאות, אני לא ראוי, סה"כ בחור צעיר ואוהב אדם.

ודבר שני, ג'ולי אנדרוז תעזור לכם עם שיר קטן שנכתב על ידי ועל ידי רוג'רס והמר שטיין

בייקון וגאודה
קממבר ופרושוטו
נודלס ברוטב אסיאתי אך לא חריף מדי
סנדוויץ' עשיר ובשר על שיפוד
אילו דברים שאותי משמחים

קשרים בתעשיית הטלוויזיה ולייקים לסטטוסים
שיחות מנהל שבהם מהללים אותי
סרוויס וצ'אטים, וספרים חדשים
אילו דברים שאותי משמחים

אני אוהב את כולכם,
ומודה לכם
אבל חלק יותר
אם תעשו לג'פניקה לייק
זה ישפר את מעמדכם יותר

מוסיקת מטאל וקומיקס על ערפדים
כרטיסים לאופרה, למחול ולסרטים
כסף מזומן ומכשירים חשמליים
אילו דברים שאותי משמחים