19 במאי 2011

משלוחים מהשדרה!


מסעדת השדרה ה34 כבר מוכרת ומפורסמת לכל כך הרבה אנשים שהיא באמת לא צריכה פרסום נוסף. אבל שירות המשלוחים החדש שהמסעדה התחילה להציע גם ללקוחות תן ביס גורמים לי לכתוב פוסט מיוחד.

בנינו לא צריך להרחיב יותר מידי, להשדרה 34 יש כל כך הרבה לקוחות מרוצים ובאמת ששמה הולך לפניה. אחרי הכול היא מחלוצות הז'אנר של המסעדות שמכינות אוכל משובח ואיכותי במחירים נמוכים מתוך עיקרון!

מאז שנפתחה המסעדה ועד היום צצו כמו פטריות אחרי הגשם עוד הרבה מסעדות שמנסות לתת מענה דומה למה שהשדרה 34 מציעה כבר שנים. מי שנכנס למסעדה יודע שהיום שלו רק עומד להשתפר, האווירה המגניבה של המסעדה כוללת ברמנים ומלצרים שמחויבים לפנק לפנק ולפנק את הלקוחות – העיקר שתצאו מרוצים!
כמו שכבר הזכרתי, המחירים הנמוכים של המסעדה הם עוד חלק בתודעת השירות של המקום- רק אם תחפשו ממש קשה תוכלו למצוא מנה אחת שעוברת את ה-50 ₪, כמעט כל התפריט נמצא בטווח של 30-50₪ בלבד. אבל אל תתנו למחירים הנמוכים להטעות אתכם, כל מנה היא גדולה גדושה ועשירה בכל טוב.

גולת הכותרת בכל הסיפור היא כמובן המשלוחים של השדרה 34 שמעכשיו כל לקוח של תן ביס יוכל ליהנות מהם! כמו בישיבה במסעדה, גם במשלוחים תוכלו לבחור מהתפריט המגוון את המנה שעומדת בתקציב שתרצו, השליח יבוא עד אליכם עם המנות כשהן חמות וממלאות את החדר בריח משכר וכמובן שהאוכל מגיע מהר..

יש לי תחושה חזקה שהשדרה 34 עומדת להיות מסעדת המשלוחים הכי פופולארית באזור..

להזמנות: אתר המשלוחים של השדרה 34