23 באוגוסט 2011

ביקריי 29 - מאפייה אמריקאית בישראל

בייקרי 29 הוא בית קפה שכונתי שנמצא במרכז תל אביב אבל נושא בחובו סיפור ייחודי. זהו סיפור על מאפיה שכונתית שמאחוריה עומדת נטע קורין- אשת הייטק שעבדה למעלה מ-15 שנים בוול סטיריט האמריקאית והחליטה לעזוב את הקריירה המבטיחה בארצות הברית, לעלות לארץ ולפתוח קריירה בתחום חדש לחלוטין.

אם הסיפור הזה נשמע לכם ציוני מידי, אז חכו כי עדיין לא סיפרנו לכם את הפאנצ' ליין! קורין החליטה שכל זה לא מספיק בשבילה והחליטה שכל הרווחים מקיומו של הבייקרי 29 יועברו לתוכנית המלגות של קרן "אימפקט". קרן שהוקמה בשנת 2002 ביוזמת ארגון ידידי צה"ל בארצות הברית ומעניקה מלגות ללימודים לחיילים משוחררים מהמערך הלוחם.

בייקרי 29 שואבת מהאווירה, העיצוב והטעמים של המאפיות האמריקאיות המפורסמות. בשולחן המרכזי ניצבים זה ליד זה מאפי שמרים, לחמים טריים, קרואסונים, מאפינס, סינמונ'ס רול אמריקאים מסורתיים, עוגות, עוגיות ועוד... כולם ארוזים בצורה מקסימה, עטופים בנייר צלופן ומקושטים במדבקות זהב שגורמים לך לרצות הושיט יד, לקנות ולטעום! בנוסף למאפים, תוכלו למצוא גם אוכל קל עם טעמים נפלאים וחדשים כמו למשל פיצה מלבנית בסגנון אמריקאי, עם תוספות כמו כרובית, ברוקולי ועוד..

הסיפור של בייקרי 29 הוא סיפור מיוחד, זהו סיפור ציוני מהסוג הישן שנדיר לראות, בכל בוקר, כאשר קורין פותחת את המאפייה הקטנה שלה היא מראה לכולנו מהי אהבה לקהילה ומהי מעורבות חברתית. כל לקוח שנכנס בשערי המאפייה מרגיש את האווירה הנעימה ששוררת במקום וישר מתאהב באווירה, בטעמים ובניחוחות.