19 בינואר 2012

תן ביס נכנסת לחיי הלילה!

כמו שכולנו יודעים בכל חורף הדוב נכנס ל"שנת לילה" ארוכה שבה הוא מתכרבל בתוך עצמו והולך לישון עד שיגיע הקיץ. אצלנו בתן ביס זה בדיוק הפוך -בחורף הזה הלילות הופכים למעניינים עוד יותר מהרגיל בזכות הפעילות החדשה שלנו תן ביס לילה.
תן ביס לילה מאפשר להשתמש וליהנות בכרטיס תן ביס גם בלילה במגוון פאבים ובמסעדות נבחרות שריכזנו במיוחד בשביל הבליינים שבינכם! עשינו מאמצים כדי להשיג את הפאבים הכי שווים בסצנה התל אביבית והבאנו הנחות שעושות נעים לשתות! ברשימה תוכלו למצוא שמות ומותגים כמו: the rebel, moliy bloom's, , leo bloom's ,ביפר, גילדה, מנדלימוס וזו לא סוף הרשימה..! בין המבצעים השווים שהשגנו יש את
רשת הפאבים Mate שמפנקת ב- 20% הנחה כל ערב מהשעה 20:00 ועד הבוקר ובריבר אקספרס ששם תקבלו את ה 20% הנחה שלכם כבר מהשעה 19:00 ועד זריחת החמה!







בשלב הראשון כל הפאבים והמסעדות הם מתל אביב, בהמשך אנחנו מתכננים לגדול לערים נוספות להרחיב עם עוד מבצעים ומגוון גדול עוד יותר. הדיל הוא פשוט ומוכר, מעכשיו המסעדות והפאבים שברשימה מקבלים כרטיס תן ביס וחלקם עם מבצעים איכותיים שממשיכים גם אחרי שהשמש שקעה. כולנו מכירים את הכלל שאלכוהול מחמם את הגוף-אז כדי להתחמם יותר, שותים יותר אלכוהול ומנשנשים יותר את הבייגלה והפיצוחים שליד, בסוף משלמים פחות מהרגיל בזכות כרטיס תן ביס. לאלו שיש מגבלה של החברה בה אתם עובדים, אפשר להשתמש בשירות Over The Limit שמאפשר להזין את פרטי כרטיס האשראי וככה לשלם מהתן ביס מתי שרוצים בלי להיות תלויים במדיניות שהחברה קבעה.
ההרשמה לשירות Over The Limit היא מפה.

את הרשימה המלאה תוכלו למצוא בקטגוריית תן ביס לילה שנמצאת בצד ימין של המסך, או
להקליק פשוט פה. השקענו על העיצוב של העמוד ויצרנו עמוד חדש ומעוצב בסגנון דינאמי בהשראת הבליינות הלילית שיהיה קצת מרענן בעיניים וכדי שתוכלו להיכנס באמצע היום ולהרגיש את הלילה נכנס לתוך היום [ :-) ] -תוך כדי שמתלבטים בין המקומות השונים שקורצים לכם ללילה. ואם יש לכם הצעה לפאב נוסף או אם בא לכם שהפאב הביתי שלכם גם יקבל כרטיסי תן ביס- אתם מוזמנים להציע ואנחנו נפנה אל האנשים הנכונים בשבילכם!