26 בדצמבר 2013

שלמה אבן גבירול, שהוא משורר שנוצר בבית מלון על גדות כיכר רבין ולכן קרוי על שם הרחוב, כתב שיר על הפעולה החדשנית והמופלאה שנעשתה פה היום.

מגיבי פייסבוק תן ביס – שלמה אבן גבירול ודניאל
שכני דף הפייסבוק, למה לא תגיבו
כי מותר הפייסבוק מהמספייס מיהו

לנו יש לדעת, בטקילה יש תולעת
ואם לא תעשו לייקים, איך יגבה לבנו

מה יתרון לגבר, שלא מקבל לייק בקבר
וזה יהיה לו חלף, אבל הפייסבוק יחיה שנים אלף

אתה עני ואביון, אך בלייקים לא דלפון
בלילה אני עובד, וגם בבוקר שוב עובד

נמאס לי.

הכנסו נא

הרבה אנשים שואלים אותי, מאיפה באת? איך לא ראינו אותך קודם, 22-40 שנה חיינו בחושך גדול עד שבאת. ואני מבין אותכם ומכבד את זה ולוחץ את ידיכם, ומוכן להגיד לכם את האמת. זוכרים את הסדרה גולשים בזמן? אני אחד מהם.  אני באתי מעולם מקביל דומה מאוד לשלנו, אבל עם כמה שינויים קטנים. הקיסר קונסטנטינוס בחר בעולם שלי ביהדות כדת העולם, ובעוד שהרב הראשי דודו זר שולט על העולם, מדינת ישראל היא בועה נוצרית, תחת האפיפיור, אבא שלי.

אה, והשמאל בשלטון. יום אחד בעוד יום שגרתי בפרקליטות מנהלת השלום העולמי של ראשת הממשלה זהבה גלאון, בעודי מתכנן מסע קניות לריאד בערב הסעודית, חג המולד התקרב, והרגשתי לא מחובר לדת יותר. מיד בא מלאך והראה לי את תן ביס בלעדיי. איגור היה חיוור כי לא לקחו אותו למרפסת, דנה סבלה מבעיות בריאות כי לא דאגו לאוכל שלה, למאיה היו קשיי קליטה, כי לא קיבלו אותה בחזרה לארץ כמו שצריך ואורון חזר לגור בתימן, וכולם היו עצובים וחיכו שיושיעו אותם משגרת חייהם האפורה. חזרתי לחייהם ולכריסמס ספיריט ואז נעלמתי שוב. לכם זה לא יקרה,  כי כפי שמיטב השיפודים והפיצות שבבטני יודעים, יש מספיק דניאל לכולם.




נכון זה נכון לחפש מסעדות חדשות למשלוחים באתר תן ביס?
www.10bis.co.il