19 בדצמבר 2013

"לוח וגיר, בפייסבוק יש קיר
לייק, שייר וunfriend
תעשו לי לייק, וזה יהיה ממש טרנד

פה בשירות לקוחות,
יש סערת מוחות,
איך לשכנע ללייקים
יושב וחולם על פוסט שלי בתור תן ביס בסטטוסים מצייצים

לו רק הייתם עושים לי לייקים
לו רק הייתם עושים לי עוד לייקים
הייתי מראה לכם מהם הפוסטים הכי מושקעים באתר"

אנשים שואלים אותי, דניאל, אתה כל כך מוכשר, עינייך יפות כמו אוקיינוס, זקנך גברי ומסוקס והחלק הכי טוב בגוף שלך הוא כמובן האינטלקט.
אני מודה להם בצניעות ומהנהן עם הראש, ואומר להם "באמת יש לי אחלה אינטלקט, אבל אין הנחתום מעיד על עיסתו, ואני מבין בעיסות".
תוך כדי בכי וסגידה שואלים אותי "איך אתה כזה שמן, חבר?. ברור שלא נגיד כלום אבל אחי, זה כבר מוגזם."
ויש לי הסבר, והוא מאוד הגיוני וחשוב.

אני נאמן לתן ביס כמו שבן גוריון היה נאמן לרעיון הציוני ובאד באנדי היה נאמן לקריירת הראפ שלו בתור גרנדמסטר בי,אבל אני לקחתי את זה  צעד קדימה.
אני כל כך סלפלס, ונעים הליכות, ובעל דרך ארץ, שלקחתי את הרעיון הכללי של bis 10 שזורם בעורקי ואמרתי "בצוות אמיתי there's in no I".
ולכן אני Obese

פה דם פם