23 בינואר 2014

שמעת על המקום שבו מפרסמים מתכונים לממליגה? פייסבוקרשט!


אני ויגאל מוסינזון הקמנו מסעדה ביהוד, מפגש השיפוד החשמלי, בשנת 1972. היא נכשלה, בגלל שלא היה שירות כמו תן ביס דאז, ולא עמדנו בהוצאות הגבוהות, כשאני הייתי במטבח והוא רק נתן את השם שלו וכסף, אבל אני הראשון בארץ שהגיש קרפצ'יו, לו קראתי חביתת בקר עם קרפעלך תצביעו מפ"מ.
הדבר היחיד שנשאר מהשותפות קצרת הימים הזאת היא השיר הבא:

פייסבוק חדש,פייסבוק חדש, פייסבוק חדששש
מהמחשב, דרך לייקים ועד האמת
פייסבוק חדש, פייסבוק חדש,
האחים זה טעים באמת

הפייסבוק החדש ישנה את החיים
אחרי שממסעדת האחים תסעו למאדים
ואת התמונות תמכרו למיטב העיתונים

פייסבוק חדש,פייסבוק חדש, פייסבוק חדששש
מהמחשב, דרך לייקים ועד האמת
פייסבוק חדש, פייסבוק חדש,
האחים זה טעים באמת

כשתחזרו לתן ביס תפקחו את עיניים
תתלו תמונה שלי עם נרות על העמדה
כי בזכותי התעשרתם ונהייתם גם שבעים
ואני מקבל בשמחה כל הוקרת תודה