16 בינואר 2014

יש פייסבוק חדש, וברי סחרוף כתב על זה שיר באלבומו החדש "Simanim  Shel Chulsha – Remastered"

ברוכים הבאים למשמרת יום חמישי,
אצלנו תקבל הזדמנות לעשות לייק לי
קרני הפלא חותכות מבעד למקלדת
הנה עוד לייק נעשה לי

אני אוכל אוכל רקוב מלא תולעים אבל עם גבינה
מכונת המבצעים שולפת עוד מסעדה
וליאור בכר אומר "ספר לי איפה יש הנחה"
והנה זה בא –פייסבוק חדש

אח שלי התארס וזה מאוד מרגש. אבל בגלל שהוא וארוסתו החמודה סטודנטים לרפואה אז זה בטח יהיה חתונה שהחלק הכי טוב יהיה שיחלקו עירויים של וודקה לאנשים, ויגידו "תקפידו לצחצח שיניים ולשטוף ידיים" במקום להצהיר אוהבים.
לפני 10 חודשים, ב 7.03 הייתה אמורה להיות החתונה של המילניום, החתונה שלי. שמגמדת כל אירוע שאי פעם קרה (כולל בריאת העולם) והופכת אותו לפרומו לאירוע. איך נפרדתם כל כך מעט זמן לפני החתונה, אתם שואלים. האם זה בגכלל אי הסכמות ורשעות מהצד השני? לא ולא. אני ידעתי שאכיר אתכם חברים נחמדים, ולא רציתי שתפספסו את ההזדמנות לתת לי צ'קים בחתונה העתידית שלי, ולכן נפרדנו בשבילכם.

מה היה אמור להיות? True Story.
נכנסים לאולם אפל שרק אלומות אור של בטמן בשמיים מסמנות D&S עם יד שעושה קרני שטן. פעמוני כנסיה ותליין מימי הביניים מכניסים אותך למועדון הסאבליים, ובפנים אתה מגלה את שער הכניסה לגיהנום! למה זה טוב אתם שואלים?
אפשר להכניס לשם נקניקיות והם יוצאות מוכנות.  
ואז אמור היה לחתן אותנו לא פחות מנשיא מצרים לשעבר גמאל עבד-אל נאצר, לבוש בטוגה. לאחר מכן כולם עושים את הטיים וורפ, וזורקים עלינו עטיפות של סוכריות שבתוכם שטרות מגולגלים של 200, ומלצרים בלבוש שבטי מחלקים גלילי גבינת קממבר.

אבל הנה אני פה, רווק הולל ופוחז, מרשה לכם מתחתני העתיד לגנוב את הרעיונות היפים שלי, ושיהיה לכולנו סופ"ש נעים והמשך ינואר נפלא.