9 בינואר 2014

על החלון ישבתי, ופוסט לפייסבוק העליתי
פתאום נשבר העפרון, והעופרת נכנסה לי ליד, ומתתי מהרעלה.

ואז ירדתי לשאול ואמרתי לשטן "בסה"כ רציתי לשמח את לקוחות תן ביס עם 15 אחוז הנחה בטנדורי משישי ועד שבת".
אתה תומך בחילול שבת המוני, אמר לי לוציפר, וזה  מרגש אותי. אני רוצה שתהפוך לבן בריתי, נציג השאול על פני האדמות, מלך מלכי הרשע העולמי.
אמרתי לו, לווייאתן אחי, אני כזה בחור נחמד,

ואז החלטנו שאני אהיה נחמד רק אליכם, חברים נחמדים, ואכתוב לכם מכתבים ואפרסם שירים, אבל בחוץ אני רשע טהור.
אני חזרתי אחורה בזמן, לקחתי סרט בספריית וידיאו ולא החזרתי לאחור!
אני הזמנתי קפה באפליקציית קאפס, והייתה הערה "זכרת להשאיר טיפ?" ושכחתי.
אני נכנסתי לאוטובוס מהדלת האחורית, ואמרתי לו שאני נוסע בתוך תל אביב ושילמתי 6.90 למרות שנסעתי לכפר סבא
אני הדלקתי סיגרייה והיו מתחתי 6023 מאפרות (זה היה במפעל מאפרות) וכיביתי אותה על הקיר

www.10bis.co.il